27 ledna 2013

Malby na kilometry!


Rodinné zábavní parky. Barevné haly, plné trampolín, prolézaček, autíček, skluzavek, balónků, a nevím čeho vlastně ještě. Zkrátka místo, ze kterého se vašemu dítěti nebude chtít domů. Já jsem měl tu možnost vymaloval tři. První v Brně, druhý pak ve Zlíně, a zatím poslední v Hradci Králové. Ten mě bavil nejvíce, protože už jsem přesně věděl, jak na to.



Celý koncept jsem musel samozřejmě přizpůsobit dětem. Každý park si nese nějaký příběh, který bylo potřeba na stěny vykreslit a respektovat. Například, opičák Bongo z Brna cestuje všude možně po kontinentech. Tu je v Austrálii, tu v Asii, tu v Africe. Ve zlínské Galaxii potkáte spoustu ufonů, raket, planet robotů. V Hradci Králové si bratr opičáka Bonga, zvaný to opičák Tongo, užívá v tichomoří. Tam narazíte na chobotnice, rybičky, palmičky, lidojedy, papoušky, a už nevím, co jsem tam všechno...


Malby jsou víceméně improvizace. Tu a tam jsem se podíval do mobilu na internet, jak například třeba vypadá tukan nebo kosatka. Práce probíhala tak, že jsem zakreslil motiv a určil barevnost pro vzniklé volné plochy. Mezi tím, co je můj tým vybarvoval, jsem zakresloval motiv další. Vybarvené plochy jsem pak přejížděl černou konturou a dodělával detaily.


Nakonec bych chtěl velice poděkovat mému streetartovému kamarádovi, kterého mnozí znají pod podpisem TIMO. Naučil mě držet plechovku, vyměňovat trysky a udělat rovnou čáru. Kromě, a včetně Tima děkuji všem, co mi pomáhali vybarvovat! Těším se, až se na sebe zase někde třeba budeme usmívat přes respirátor!


Celková plocha mých RUDOLF STYLE graffiti (do které počítám tyto haly i projekty jako Barevné vinařství popsané níže) je více než 680 metrů dlouhá a v místech 14 metrů vysoká. Na jednu halu jsem přibližně spotřeboval 1000 plechovek barvy ve spreji a vypil 63 piv.


Bongo Brno
Tongo Hradec Králové
Galaxie Zlín

6 komentářů:

  1. Je to nádherný!! Škoda, že něco takového nebylo, když jsem byla prcek. Vypadá to jako ráj pro děti:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poror na to! pořádají večery i pro dospělé! Děkuji za pochvalu.

      Vymazat
  2. :D:D Tak to já se stavím:D

    OdpovědětVymazat
  3. nice - tak by mali vyzerať prázdne plochy betónové plochy! Hlavne na cestách pred škol(k)ami:) čisté pozitívum...Ak ešte niečo máš dohoď

    http://luckeeart.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat